czwartek, 2 lutego 2017

kurs na skarbonke z puszki

Dziś chciałam wam pokazać jak można wykorzystać puszkę po herbatce dla dzieci może być to oczywiście inna puszka.
U mnie była taka:
Zmieniłam ją w to:


Jak?
Tak:
Puszkę okleiłam papierem najpierw zielonym
Z różowego papieru wycięłam dziurkaczem ozdobny brzeg. Dałam go od góry i dołu z naprzemiennych stron:
Pózniej przykleiłam serwetkę uciętą na pół

Brzydkie brzegi zakryłam ozdobną satynową tasiemką.
Zrobiłam bukiecik i przykleiłam go na taśmę dwustronną.
Oczywiście z góry zrobiłam wycięcie nożyczkami by było jak wrzucać kasę:D

i napisałam cienkopisem na co zbieram

A zbieram z mężem na wspólne marzenia

Pracę zgłaszam na wyzwanie z gosciem 59 Rapakivi
Użyłam serwetki papierowej
pręcików, kuleczek, sznureka
z sklepu scrapakivi.com


Zainspirowałam się różami kolorem różowym i tematyką ślubu ponieważ taka skarbonka świetnie przyda się na ślub:D

2 komentarze:

  1. Śliczna metamorfoza zwykłego opakowania. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł, mam kilka takich puszek, dzięki za pomysł, co z nich zrobić ;) pozdrawiam w imieniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń