czwartek, 26 stycznia 2017

Kartka w kształcie słonika

Witam was dziś zrobiłam kartkę w kształcie słonika. W trąbie ma trzy serduszka na drucikach a przy uchu różyczki które zrobiłam sama. Wycięłam je z papieru technicznego i pomalowałam farbkami syna:). Słonik na szczęście z okazji narodzin dziecka. Wydaje mi się że może to być kartka zarówno dla chłopczyka i dziewczynki. 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie :

zielone koty -  wyzwanie-paleta-kolorow
Jest różowy niebieski szary. Znajdzie się zielony i ciemny niebieski ale może nie koniecznie w takim odcieniu. 

Klub twórczych mamwyzwanie cykliczne na szczescie

Słonik na szczęście w dodatku z podniesioną trąbą



Miszmasz papierowy -wyzwanie z serduszkiem w tle
Słonik niesie trzy serduszka w trąbie. 








8 komentarzy:

  1. Urocza karteczka :)) z pewnością wywoła uśmiech na twarzy obdarowanego, a może i przyniesie szczęście :)) dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca ☺ zycze powodzenia w naszym wyzwaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka karteczka, pastelowe kolorki świetnie się sprawdziły.
    Dzięki za udział w naszym wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kartka; taki słonik wzbudzi uśmiech i dobry nastrój u każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu MiszMasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń